måndag 29 december 2014

Oket är klart!

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder från varken plattan eller mobilen... Jag får starta upp datorn och de om det går bättre! Äntligen är oket klart och jag har lagt ärmmaskorna på trådar. Jag behöver ett lås så att jag kan sätta ihop två kablar för att kunna prova ordentligt! Innan jag " tog bort " ärmmaskorna tyckte jag att det kändes som en jättestor kofta, men nu hoppas jag att den passar! Finns det någon som kan tipsa mig om hur jag ska kunna lägga in foton från iPhone eller iPad vore jag tacksam!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har du skaffat blogger-appen till mobilen? Då är det lätt att göra ett inlägg med bilder. Ta bara bilder med telefonen på en gång och följ sen instruktionerna i appen. När du har öppnat ett nytt inlägg har du en symbol för bilder nere i högra hörnet och där väljer du en bild från kamerarullen så hamnar den i ditt inlägg.

    SvaraRadera